.

.

sobota, 26 listopada 2011

Witam wszystkich , dziś tak szybciutko. Po pierwsze chciałam gorąco z tego miejsca pozdrowić moją "sąsiadeczkę" co prawda uciekała mi dość daleko, ale teraz może zaglądać do mnie kiedy chce. Gosiu gorąco Cię pozdrawiam i dziękuje za miłe słowa!!! :) A tu pokażę mychę, którą wczoraj zmajstrowałam. Dekoracje, albo ich produkcja zaczęta, ale nie miałam czasu porobić odpowiednich zdjęć!







Dziękuje Wam za miłe komentarze pozostawione pod ostatnim postem. Pozdrawiam.Aneta

9 komentarzy:

  1. Mycha bardzo sympatyczna!!
    Bardzo podoba mi sie też poszeweczka!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mycha jest cudowna:)))
    pozdrawiam goraco

    OdpowiedzUsuń
  3. myszka pierwsza klasa!!!!!!!!!a ta podusia obok myszy tez superowa!pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Anetko ta mycha jest cudna:))))...p poszewce już nie wspomnę:))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna Mycha... i śliczna podusia :)
    Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  6. jaka fajna ta mycha ! super :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mycha śliczna, zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń