.

.

wtorek, 21 lutego 2012

 Witajcie moje kochane. Dziś pochwalę się paczuszkami, które do mnie dotarły, ale o tym za chwilkę.W ramach wolnego czasu i chęci zrobienia czegoś dla siebie zmajstrowałam sobie igielnik. 




 Wracając do przesyłek i kłopotów z komputerem bo zdjęcia albo nie idzie dodać no i tak wyszło, że wszystko mam pomieszane. Pierwszą przesyłką ( wymianką) obdarowała mnie i tu już chyba wiecie kto, nasza kochana Beatka. Beatko szyldzik ATELIER pokaże innym razem bo nie umiem dodać tego zdjęcia. na zdjeciu poniżej jest tylnia część szyldu ATELIER o który bardzo Beatkę prosiłam. I dziękuje Ci jeszcze raz!!!
 A tu moje Drogie dzisiejsza przesyłka i też pewnie wiecie od kogo, od naszej kochanej Iki. Ikuś bardzo dziękuję!!! 


 No mówiłam, że pomieszane. Bo przecież widać, że ten mały szyldzik to też dzieło Beatki. 
 A to już takie moje nowe zdobycze. Ta puszka zawsze mi się marzyła. 

 No i dla tych moich łasuchów upiekłam drożdzówki z serem z przepisu Ili. - Iluś dziękuję. są świetne!!!
No to moje Drogie dość chwalenia. Życzę Wam wszystkim moc słoneczka no i tej upragnionej wiosny.ściakm Was Aneta.

14 komentarzy:

  1. muy lindos!, me gustaria la receta de esas macitas.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super prezenty!!!ahh wieczorny glodomor mi sie wlaczyl patrzac na drozdzowki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. aaaa, ja też dziś dostałam mufinkowy chustecznik od Moniki :)
    piękne prezenty
    ściskam
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  4. Prezenty to fajowa sprawa:) Nie ma nic milszego jak drobiazg podarowany od sympatycznej osoby:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Anetko jeszcze raz dziekuję z ate cudna wymiankę

    OdpowiedzUsuń
  6. Anetko, już Ci to mówiłam, ale powtórzę, JESTEŚ NIESAMOWITA!!! :)
    ja swoje piękności pokażę dziś bo wprost nacieszyć się nie mogę, czy wiesz że spałam dziś z muffinem!! :)
    Dziękuję Ci jeszcze raz z całego serca :)
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne prezenciki dostałaś.Te pastelowe cuda od Iki poznałabym z daleka!!
    Twój igielnik też super.I bardzo praktyczny!
    I te szyldziki!!
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja z checia poprosze drozdzowke;)
    Alez Prezencikow Anetko, co jeden to ladniejszy:)
    pozdrowionka sle

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojej, jak pastelowo:)) czuć wiosnę!pięknie!!!
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  10. piekne kolorki igielnika!A drozdzowki zapachnialy...;_)))

    OdpowiedzUsuń
  11. No prezenciki wyglądają uroczo, można pozazdrościć, pozdrawiam i zapraszam w moje kąty:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wizytkę, było mi miło, dobrze że jest Internet, tylu ciekawych ludzi, tyle pasji, niepowtarzalnych pomysłów.

      Usuń
  12. Chyba rozgoszczę się tu na stałe ;) Przypadkiem tu trafiłam ;) Świetny pomysł - przybornik wyszedł ci ślicznie ;) Chyba skradnę ten pomysł jeśli pozwolisz ;)
    Serdecznie pozdrawiam
    Magdalena

    OdpowiedzUsuń